Aš Gėriau, Labai Daug Gėriau

Sapne aš gėriau labai daug gėriau ir tada ėjom su Tadu ir Kęstu link nepažįstamos autobusų stoties ten įsėdom į kažkokį autobusą kai prabudau supratau jog mes esam kitame mieste buvo labai sutemę ėjom tuščiomis gatvėmis mūsų tikslas buvo prasmukti į kažkokį futbolo stadioną eidami rūkėm kažkas už nugaros mums šaukė pradėjom eiti greičiau o neaiškūs žmonės irgi pradėjo eiti greičiau dabar galėjau aiškiai girdėti ką jie mums sako

jie sakė: davai pirkit cigarečių iš mūsų

mes su jais nekalbėjom ir ėjom toliau bet kuo labiau artėjom prie stadiono tuo tie žmonės labiau mus prisivijo kai pasiekėm užrakintus vartus jie žmonės priėjo prie mūsų tai buvo dvi keistos merginos ir vienas vaikinas jie siūlė mums pirkti cigarečių iš jų

mes sakėm: ačiū nereikia

tada jie pradėjo pulti ant tvoros atsitrenkę jie griūdavo ant žemės stodavosi ir vėl šokdavo ant tvoros vėl griūdavo stodavosi tada prieidavo prie mūsų ir siūlydavo pirkti cigarečių mes vis dar atsisakinėjom nors ir naujautėm kad jeigu nepirksim tai jie mus nužudys tuo pačiu nujausdami kad jeigu pirksim vis tiek nužudys

bet tuomet Tadas rado skylę vartuose ir pralindo pralindau ir aš ir Kęstas mes patekom į labai tamsią zoną kažkur toli matėm stadioną bet iki jo reikėjo dar nemažai paeiti

aš sakau: labai keistas miestas

tada pro skylę pralenda dvi merginos ir vaikinas jie stovi rūko ir žiūri į toliau esantį stadioną mes irgi užsirūkom viena mergina prieina prie manęs paima mano rankas uždeda sau ant liemens pasiveda į šalį ir

sako man: žiūrėk

aš žiūriu į kampą prie vartų ir ten matau numestą panaudotą prezervatyvą iš kurio bėga alus pradedu juoktis

o ji sako man: tu net neįsivaizduoji kaip sunku čia gyventi

Žymos: , , , ,

Parašykite komentarą

