New Queen

Važiuodamas į koncertą Kablyje (XI20) klausausi hardkoro, kurį labai mėgau būdamas vienuoliktokas. Buvo ne visai gera savaitė, todėl dabar, galėdamas ištrūkti pabūti tarp žmonių jaučiuosi pakilios nuotaikos, nors ir nesu tikras, ar koncerte sutiksiu daug pažįstamų žmonių. Paskutiniu metu ten jų vis mažiau ir mažiau.

Kably sutinku Gabrielių, pakalbam, išgeriam alaus. Pamatau gražią merginą (iš tiesų tą vakarą buvo daug gražių merginų, net kambariokui parašiau sms: Kably labai daug gražių panų), kurią čia matau beveik visada, kai tik pats būnu. Oficialiai mes kažkada susipažinom, ji buvo mano kolegos sesė, bet mes niekada nebendravom, dažniausiai nesisveikindavom. Tiesa, kažkada pavasarį ar praėjusį rudenį ji buvo tokia graži, kad po koncerto, būdamas jau įkaušęs ir visas linksmas, nuėjau prie jos ir pasakiau, kad ji labai graži. Ji sedėjo su drauge ant bordiūro, šypsojosi ir padėkojo. Tada pamenu jaučiausi gerai, nes norėjau pripažinti jos grožį ir nieko daugiau – taigi pasakęs, kad ji graži, nuėjau su draugais toliau.

Vėliau, belaukdamas koncerto pradžios, bendravau su kitais sutiktais pažįstamais. Pastebėjau, jog tų pažįstamų vis dar užtektinai čia lankosi, tačiau su dalimi jų nebeturiu apie ką kalbėti; gal ir anksčiau iš esmės neturėdavau, o mūsų pažintį įtakodavo pasidalijimas alumi ar cigarete.

Pirmieji grojo vilniečiai Spiral. Labai patiko, nes Lietuvoj niekas taip negroja, o jeigu ir groja, tai aš kol kas negirdėjau. Per pertrauką iki antros grupės man akyse vis šmėžuoja ta graži mergina. Vienu metu ji prieina prie poros, su kuria kalbuosi. Ji siūlo mums vyno, tačiau porelė atsisako. Tada pasiūlo man, aš gurkšteliu. Nusišypsom vienas kitam, ir viskas. Galvoju ar ji pamena mane, ar ne. Neturėtų būti priežasčių prisiminti, manau esu iš neišsiskiriančiųjų tipo, ir net tas kadaise jai pasakytas komplimentas vargu ar užsiliko jos atmintyje – manau ji yra įpratusi dažnai girdėti tokius dalykus.

Prieš pradedant groti estų grupei Talbot, graži mergina toliau nedingsta iš mano akiračio. Mane itin žavi tai, jog karts nuo karto ji suima savo dredus, surištus į kasą, ir šiek tiek patraukia juos į šoną taip, kad pasimato tatuiruotė ant jos nugaros – kažkokia spalvota su gėlių/augalų motyvu. Galvoju kaip būtų įdomu su ja pabendrauti, nors ir suvokiu, jog taip galvoju tik todėl, kad ji yra graži: kartą aš jau draugavau su mergina, kuri buvo graži, tačiau visai neįdomi.

Beklausant Talbot suprantu, jog nieko neprarasiu, jeigu nueisiu parūkyti. Išėjęs sutinku Kirą, tai pakalbam, po to dar su kažkuo kalbam, o grįžęs vidun toliau klausausi Talbot. Mano vakaro gražuolė stovi beveik pačiame priekyje. Matau kaip kartais jos rankos kyla į viršų. Vienu metu pagalvoju, kad esu tikras stalkeris ;)

Grupei baigus groti, trumpą akimirką stoviu, nežinodamas, ką toliau daryti. Tarsi norisi dar kur nors su kuo nors eiti, bet tarsi ir tingiu. Žmonės iškart pradeda judėti link lauko durų, kartu su jais prie manęs pradeda artėti ta graži mergina. Mūsų prasilenkimas trunka labai ilgai: ji sako labas, žiūrim vienas į kitą, tada aš pasilenkiu ir sakau labas, gražuole, ir mes šypsomės. Bet ir viskas – ji juda link išėjimo, o aš toliau stoviu toje pačioje vietoje.

Išėjęs į lauką rūkau, šalia atsiranda mergina, kurios nepažįstu, ir mes pradedam kalbėtis. Ji pasakoja apie tai, kad daugelis jos draugų yra užsienyje, ir kad ji pati tuoj išvažiuos į Vokietiją. Dar kalbam apie vertimą, knygas, amerikiečių poetus (supratau, kad iš esmės jų nežinau) ir nugirstus svetimų žmonių pokalbius viešajame transporte. Visą laiką kalbėdamas su ja matau tą gražią merginą netoliese, ji taip pat kalba su kažkuo. Labai greitai mano noras bendrauti su gražia mergina išauga iki tokio lygio, kad aš noriu kuo greičiau nueiti nuo tos merginos, su kuria kalbu, o ji tiek užsivedusi kalbėti, kad aš niekaip negaliu su ja atsisveikinti. Galų gale, kai jau atsisveikinam, aš nueinu į tualetą, o grįžęs atsistoju visai šalia tos gražuolės. Traukdamas alų galvoju kaip pradėti su ja pokalbį išvengiant visų tų nereikalingų įžangų, bet tada kaip tik aplinkybės viską sustato į savo vietas.

Ji staiga man atsiduria iš kairės, sako pažiūrėk kaip juokingai atrodo, aš porą sekundžių nieko nesuprantu, bet tada pamatau, jog vienas vyrukas stovi nusimovęs kelnes ir apatinius, jis sukryžiavęs kojas taip, jog nesimato jo pimpalo, todėl atrodo tarsi turėtų putę.

Po to mes atsiremiam į siaurą sienos atsikišimą ir pradedam kalbėtis. Bet viskas taip išeina, jog vietoj lengvo flirto išeina įdomus pokalbis apie visokius dalykus. Negaliu sakyti, kad nesu prie to pripratęs, greičiausiai gal net pats inicijuoju tokius dalykus. Bet yra ir gera medalio pusė – būtent tokie pokalbiai greičiausiai leidžia suprasti, kas šiuo metu dedasi kitų žmonių galvose: kokie jų rūpesčiai, kuo jie gyvena, ką galvoja apie savo darbą ir pan. Nežinau, kiek ilgai mes kalbėjom, bet man buvo malonu, jog vietoj to, kad eitų su kitais kažką veikti, ji pasiliko su manimi prie tos sienos ir toliau kalba. Kalba ir kalba, ir balsas jos labai malonus ausiai. Vienintelė bėda – labai šalta; pasidalinu su ja savo pirštinėmis.

Galiausiai palydžiu ją namo, ji pažada pakviesti mane į savo naują butą, sako užsirašyk mano numerį, atsisveikinam, o eidamas link Pylimo gatvės suprantu, kad negaliu nustot šypsotis. Šis ruduo kol kas be galo įdomus.

Žymos: , , , , , , , , ,

Vienas atsakymas to “New Queen”

  1. Tamagochi Says:

    Geras, intriga kaustė iki rašinio pabaigos. Džiaugiuosi, kad pagaliau kažkas atsirado tavo gyvenime :)

Parašykite komentarą

