2012.12.20

Sapne sutikau shaltmirą kurios visai nepažinojau susitikom kažkokioj gatvėj tarsi Kalvarijų tarsi Pilies

ji sako: labas ar žinai naujienas

sakau jai: labas kokias naujienas

ji sako: apie merginą kuri jungia tave ir mane

aš nieko nesuprantu ir tik žiūriu į ją o mums už nugarų kažkoks vyras prisėda ir pradeda pūsti dūdelę

ji sako: tai ar žinai

sakau jai: nežinau

žiūriu į ją o mums už nugarų kažkoks vyras prisėda kuičiasi maiše ir ištraukia gitarą ir pamažu pradeda groti

ji sako: tai nebandysi atspėti

sakau jai: ką atspėti

tada matau kad ateina trečias vyras ir atsisėda mums už nugarų jis išsitraukia lūpinę armonikėlę ir pradeda ją pūsti

ji sako: noriu kad pabandytum atspėti pažiūrėčiau ar mano spėjimas pasiteisina

aš nieko nesuprantu bet kažkas mums už nugarų pradeda garsiai niūniuoti mes atsisukam į žmones ir matom kad jie yra tarsi gatvės muzikantai kurie bando kažką kartu sugroti bet groja keistai jiems nepavyksta susiderinti tarpusavyje

ji sako: Indrė

žiūriu į ją ir galvoju ką ta Indrė ir ko tu čia pristojai prie manęs žmonės bando toliau groti dabar jie daro taip visi groja tada du nutyla ir groja tik trečias po to jis nutyla ir groja kitas o tada jis nutyla ir groja dar kitas o praeiviai jau buriasi aplink juos praeiviams lyg ir patinka toks muzikinis eksperimentas

ji sako: kai kas Indrei atsitiko

žiūriu į ją ir galvoju kad greičiausiai Indrė pradėjo draugauti su buvusiu vaikinu bet nesuprantu kodėl tai shaltmirai taip parūpo man tai papasakoti ir iš kur ji mane pažįsta

o žmonės už nugarų kaip reikiant įsigrojo aplink jau daug žmonių visi ploja ir dainuoja kažkokį murmesį bet staiga muzika nutyla atsistoja kažkoks žmogelis prastu paltu ir rėžia eilėraštį apie saulėgrąžas visi ploja žmogelis pasišalina o muzikantai groja toliau

ji sako: ganėtinai subtilus dalykas nutiko

sakau jai: aš tikrai nesuprantu apie ką tu kalbi

ji sako: Indrė pastojo

aš žiūriu į ją ir nežinau ką man dabar jai pasakyti ir kaip išvis turėčiau reaguoti į tokį dalyką juk tai manęs neliečia

sakau jai: nuo ko pastojo

ji sako: nežino

ir tada aš pradedu šypsotis ir shaltmira šypsosi galvoju kodėl tu man visa tai pasakojai kažkokia nesąmonė bet visai linksma ir  pradedu juoktis tyliai bet tada garsiau ir garsiau ir shaltmira juokiasi garsiau ir tada aš galvoju dieve Indrė tokia mažytė kaip ji keistai atrodys su pilvu surimtėju ir

sakau jai: muzikantai gražiai groja

ji sako: maniau Indrė tau svarbesnė

Žymos: , , , , , , , ,

Parašykite komentarą

