“Visuomene, Atleisk“

Reikia pripažinti, jog pankroke pilna dainų, kurios yra lyg ir prieš viską, bet praėjus kuriam laikui ima rodytis, jog jos yra apie nieką. Reta dainų, kurios taip taikliai atspindi individo ir visuomenės priešpriešą kaip ši sena daina:

SC – Aš Pavojingas

visuomene, atleisk,
aš maištavau,
aš nežinojau, kur man eiti.
nuo šiol aš liksiu ištikimas tau
iki galo, tavo galo.

aš pavojingas, aš viską keisiu.

dresiruok mane, aš pasiduosiu
kaip tie naivūs kvailiai.
nereikia cukraus, vaidinsiu veltui
miesto turgaus aikštėj.
visi pažins mane, mano mielą veidą,
įsileis į namus.
aš supūdysiu jų silpnus protus
ir suėsiu vaikus.
socializuok mane, bandyk pritaikyt
savoj vertybių erdvėj.
standartizuok mane, suteik man formą
ir pateiki viešai.
laikyk prie durų, numesk man kaulą,
užmik ant laurų ramus.
aš supūdysiu tavo protą
ir suėsiu vaikus.

prisitaikyt, apsimesti
ir supūdint iš vidaus

Paklausyti galima čia.

Žymos: , , , ,

Parašykite komentarą

