Karalienė Miršta

Sapnavau kad einu į kažkokį barą prie jūros ir žinau kad neturiu pinigų priėjęs barą neužsuku į jį nueinu į pležą ir ten naglai prigulu prie kažkokios panų kompanijos gulėdamas ant smėlio klausausi ką jos kalba tauškia visokius niekus apie drabužius ir vyrukus kurie jas kažkada užkalbino žiūrėdamas į jas atpažįstu kelias merginas iš savo fakulteto o po to

viena jų sako kažkam: mano meilas yra hilarious eta gmail.com

ir aš galvoju kad žinau šitą meilą jis man labai matytas mąstau mąstau ir staiga lyg ir suvokiu kas ta mergina gulinti šalia manęs

neatsisukęs į ją sakau: o tai mes pažįstami

neatsisukusi į mane ji sako: kaip įdomu kažin kas tu toks

kitos merginos suūžia sučiauškia ir žiūri į mane ir tą mano atpažintą merginą galiausiai mes atsisukam vienas į kitą ir aš matau jog šalia manęs yra tokia leidybą studijavusi Rūta ji buvo trumpalaikė mano simpatija nuostabaus veido ir balso vėliau priekaištavo kad aš per daug kalbu apie buvusias merginas nors pirmoji pradėjo tą temą niekada to neužmiršau

mes pasisveikinam su ja vėliau atsikeliam bare garsiai groja muzika mes iš lėto šokam pleže aš noriu perbraukti jai per plaukus bet pamatau kad ji nusiskutusi plikai ir aš sutrinku.

Vėliau aš jau be jos einu link baro ir sutinku Eveliną ji yra nusipūtusi eina kliuvinėdama priėjęs pasisveikinu ji šypsosi ir mane apkabina jos akys užsimerkę noriu padėti jai nueiti iki baro kad galėtų atsisėsti ir pailsėti bet ji nori eiti kažkur kitur

ji sako: džiaugiuosi tave matydama ar tu norėtum atsiimti už tą kartą

mane labai erzina jos buvimas šalia ir aš nieko nenoriu atsiimti už tai ko niekada neįvyko vedu ją į barą ji vis dar kvailai šypsosi bare mes prasibraunam pro mačo vyrukus o tada ji pradeda kosėti bijau kad bus užspringusi ji vis kosėja ir kosėja o tada pradeda žiaugčioti nežinau kur ją nuvesti išsivemti taigi pradedu vesti link tualetų

mačo vyrukai man sako: gerai pasilinksmink

nieko jiems neatsakau nuvedu ją į tualetą ten baisi smarvė dvi kabinos užimtos o viena laisva bet ten labai prišikta visur laikau ją kad nenugriūtų ir laukiu kol atsilaisvins kuri nors užimta kabina kai ji atsilaisvina pastebiu jog ir ten visur prišikta

Evelina sako: trumpam užeisiu

žiūriu kaip ji užeina į kabiną klaupiasi priešais klozetą o visur primyžta ir prišikta jos pilkos kelnės iškart susitepa aš trumpam užsimerkiu o tada išeinu.

Žymos: , , , ,

Parašykite komentarą

