Naujovės

Sapne prie manęs stovėjo kažkoks vyrukas jis buvo visas tatuiruotas supratau kad esu tatuiruočių salone jis išsitraukė tokią siaurą ploną geležėlę ir pradėjo visaip ją matuoti man prie riešo supratau kad jis ruošiasi man daryti tatuiruotę bet aš net nežinojau kokios tatuiruotės noriu ir ar išvis jos noriu tada pradėjau galvoti man skaudės

o tas bičas sako: šitą geležėlę įkišiu tau po oda

sakau jam: o ar skaudės

jis sako: priklauso nuo tavo kūno reakcijos į metalą

Jis lėtai perrėžia mano odą ties riešu ir tada labai atsargiai kiša geležėlę man po oda aš viską stebiu bet nejaučiu skausmo viskas labai įdomu ir jokio kraujo po to vyrukas prideda kažkokį šiaudelį man prie riešo ir perrėžta oda užsitraukia aš liečiu tą vietą kur man įkišo geležėlę bet nieko nejaučiu

bičas šypsosi ir sako: naujausia technologija

Galvoju o kaip jis žinojo kokios tatuiruotės aš norėjau gi net nepaklausė manęs tada aš paverčiu ranką ir matau kad ant dilbio kažkas pradeda ryškėti labai blankiai matosi tarsi kažkokios liepsnos viena melsva kita rausva jos vis juda galvoju ar šitų liepsnų aš ir norėjau o liepsnos juda persipina tarpusavyje susiraizgo ryškėja pamažu ryškėja ir kai jau visai atrodo ryškios staiga nustoja judėjusios ir sustingsta spalvų ryškumas pradeda blėsti liepnos dabar atrodo visai išblankusios net nepasakytum kad aš turiu tatuiruotę

bičas šypsosi ir sako: psichiatrė net nepastebės

– – –

Kitame sapne aš žiūriu reklamą atsirado vonios kambario duris ir pasirodo aukštas mulatas jo žandenos apaugę plaukais jis nusiima kepurę ir tvirtu balsu

sako: ar nori išbandyti geriausią skutimosi peiliuką

sėdžiu ir toliau žiūriu tą reklamą bičas artėja link kameros ir staiga suprantu kad priartėjo prie pat manęs aš atsidūriau toje reklamoje bičas žiūri į mane susiraukęs ir

jis sako: išbandyk geriausią skutimosi peiliuką

aš nieko jam nesakau o jis iškelia peiliuką į viršų ir pradeda skusti savo žandenas jos taip tankiai plaukuotos o jis skuta iš visų jėgų ir atrodo kad peiliukas jam visai nepeša o gi šitaip apžėlusios tos žandenos!

griebiu peiliuką jam iš rankų atsistoju prieš veidrodį ir pats pradedu skustis barzdą ir tikrai nepeša skutu iš visų jėgų spaudžiu peiliuką į odą visas tas peiliukas juodas o vyrukas iš reklamos atima jį iš manęs ir toliau skutasi prašau kad duotų ir man bet jis tik piktai žiūri į savo atvaizdą veidrodį ir tyliai skuta vis skuta ir skuta kiek ten pas jį tų plaukų ant žandenų!

Žymos: , , , , , , , ,

Parašykite komentarą

