Pokalbiai

„Kai mano tėvai išsiskyrė, mama man davė kitą vardą.“

*

„Viena draugė pasakojo, kad gulėjo nudistų pleže ir ten pamatė jaunas nuogas moteris, ir toks jai noras užėjo, negalėjo pasipriešint. Ji išsigando ir paskambino mamai, viską papasakojo.“

*

„Jis labai ją mylėjo. Šiaip buvo storas, nežinau, kodėl ji su juo prasidėjo. Negražus buvo. Kartais galvoju, kad ji su juo buvo tik todėl, kad sukeltų man pavydą. Po to ji metė jį per Kalėdas, jis verkė. Nebegalėjo studijuoti, metė universitetą. Vėliau įstojo į profesinę mokyklą, baigė. Dabar jis storas, turi žmoną, vaiką. Jie atrodo laimingi.

Kažkada laižiausi su ta jo pana. Kartą permiegojau. Aš buvau geriausias jo draugas mokykloj.“

*

„Tai kas jam netiko dabar? Per sunku darbe? Įtampa? Ar jam visai stogas nuvažiavęs? Nei nori mokytis, nei dirbti, visur jam ta įtampa, nieko nesugeba. Ar kai tu pastojai ir mes neturėjom pinigų, ar bėgom slėptis dėl įtampos? O kai gimė dvynukai, tu verkei ir klausei manęs kaip dabar gyvensim, tai ar aš tada nejaučiau įtampos? Mūsų laikais net nebuvo tokio žodžio, bet buvo didelių problemų ir kažkaip mes jas išsprendėm. Tai pasakyk tu jam, kad jeigu rytoj neišeis į darbą, gali ieškoti kur kitur gyvent. Tada galės kalbėt apie įtampą.“

Žymos: , , , , , , ,

Vienas atsakymas to “Pokalbiai”

  1. Haneriete Says:

    Patiko. Labai.

Parašykite komentarą

