Sapnas 2014.02.01

Sapnavau kad stoviu ant didelio bokšto esu karys priešais driekiasi tamsus miškas pučia stiprus vėjas aš žinau kad mūsų karalienė kažkur išėjo tartis su priešais sudaryti taikos ar pan bet ji jau ilgą laiką negrįžta žiūriu nuo bokšto į mišką ir staiga pamatau kad karalienė guli paslika šalia vieno medžio kviečiu kitus karius eiti jos pargabenti bet niekas nenori o tada pamatau iš vienos pusės virpančią miško žemę ten šliaužia storas šlykštus kirminas jis vis išnyra iš po žemės ir vėl panyra į ją jis greitai artėja prie gulinčios karalienės aš nusileidžiu žemyn ir išbėgu iš pilies artėju prie karalienės ir matau kaip artėja link jos tas kirminas jis jau visai arti aš nespėjau o kirminas šliaužioja aplink ją karalienė guli tokia rami atrodo net mirusi bet nemirusi tiesiog giliai miega ar yra nualpusi o kirminas suka ratus aplink ją galvoju kaip man ją išgelbėti nuo jo

Kirminas pradeda raustis į žemę aš suprantu kad jis pasikas ir po to išnirs toje vietoje kur karalienė guli ir iškart suvalgys ją aš pradedu bėgti link jų šaukiu kirminui jis manęs nebijo ir toliau rausiasi gilyn aš patenku į pelkę ir pradedu grimzti kirmino nesimato jis jau po žeme žiūriu į karalienę ir galvoju dabar jau viskas baigta aš pavėlavau ją išgelbėti matau kaip sujuda žemė po ja ir išnyra kirminas bet tuo pat metu karalienė pakyla į orą vis dar miegodama ir sklendžia ore virš medžių viršūnių kirminas jos negali pasiekti karalienė atsimerkia ir pažvelgia į mane užlieja tokia ramybė po to atsimerkiu ir matau kad stoviu tame pačiame bokšte žiūriu į mišką tik ten nėra karalienės jaučiu kažkas uždeda ranką man ant peties atsisuku ir pamatau karalienę

ji sako: dabar aš tavo karalienė

Vėliau aš sėdėjau ant kelmo priėjo kunigas tai buvo kunigas atklydęs iš ateities jis neatrodė pasimetęs pradėjo manęs klausinėti į ką aš tikiu ar aš išvis tikiu o man taip nesinorėjo jo nuvilti todėl aš atsakiau kad tikiu bet neturiu jokio dievo jis sunerimo kad esu stabmeldys o aš paaiškinau kad aš niekam nesimeldžiu bet tikiu dvasia ar kažkuo jis susiraukė ir pasakė kad tai nieko naujo nes jis atėjęs iš XXI amžiaus ir ten dabar daug žmonių laiko save tikinčiais bet jie į nieką netiki

Žymos: , , , , , ,

Parašykite komentarą

