Sapnas 2014.02.02

Sapnavau kad nužudžiau kažkokį žmogų pavogiau pinigus tada nužudžiau savo mamą pavogiau pinigus nužudžiau močiutę krikštų tėvui palikau raštelį kad išvykstu į užsienį susikroviau visus pinigus ir bandžiau kirsti Latvijos sieną ties pajūriu bet ten pamačiau kad mane gaudo daug policininkų pasislėpiau kažkokioje kanalizacijos angoje o ten mane rado viena kolegė iš darbo ji šypsojosi ir juokavo nežinojo kad esu ieškomas klausė kodėl čia tupiu ir tada aš ją nužudžiau maniau nėra kito pasirinkimo

Tada man pasidarė visų gaila o labiausiai savęs aš išlindau iš tos angos ir nubėgau link gatvės įsėdau į taksi taksistui į pufaikę įsiuvau paketą su visais pinigais kol jis vairavo ir klausėsi radijo po to pasakiau kad jis nuvežtų mane prie Latvijos sienos jis taip ir padarė o kai man reikėjo išlipti ir turėjau susimokėti supratau kad negaliu to padaryti nes įsiuvau visus pinigus į taksisto pufaikę todėl nužudžiau jį išplėšiau pinigus iš jo perėjau Latvijos sieną suradau aukštą medį įlipau į jį ir iš ten stebėjau ką veikia policija Palangoje ir Šventojoje nežinojau ką man toliau daryti su šitais velnio pinigais

Žymos: , , , ,

Parašykite komentarą

