Sapnas 2014.02.05

Sapnavau kad turiu vaiką lyg ir nesantuokinį mano draugė ką tik pagimdė ir dabar atvežiau ją su vaiku į savo gimtinę pastačiau automobilį tolesnėje aikštelėje mano draugė nenorėjo eiti kartu į mano namus todėl aš paėmiau kūdikį ir nuėjau vienas duris atidarė mama ji iš pradžių rodė pyktį supratau kad mes esam susipykę ir aš jau kelis metus nesu jos aplankęs tada aš parodžiau jai vaiką ir ji sušvelnėjo sūpavo vaiką ir

mama pasakė man: aš tau atleidžiu kad tu susidėjai su ja būkit laimingi

ir aš apsiverkiau

Žymos: , ,

Parašykite komentarą

