Kokaino laidai

Sapne aš stovėjau Žirmūnuose prie Iki ar Rimi parduotuvės aikštelės buvo kažkoks kioskas ten man davė dėžę dokumentų privažiavo kiemo draugas M. ir įsėdau pas jį jis mane pavežė iki darbo ir taip tęsėsi kelias dienas kol vieną rytą prie kiosko kiemo draugas pradėjo elgtis keistai kol laukiau dokumentų iš kiosko mačiau kaip draugas tyčia įvažiuoja į kito automobilio užpakalį ir nieko nedaro o kol laukia manęs įvažiuoja į kito automobilio priekį ir toliau nieko nedaro o po to staiga ima ir išvažiuoja aš stoviu su dokumentų dėže ir nežinau kaip dabar nusigauti iki darbo.

Vaikštau po pardutouvės aikštelę ir ieškau draugo galvoju turbūt kur nors kitur perstatė automobilį neradęs jo po kiek laiko skambinu jam telefonu jis atsiliepia sunkiai susikalbam visokie trukdžiai girdžiu kad veža žmoną su vaiku jau į darželį ir suprantu kad manęs jau nenuveš į darbą o mums taip bekalbant aš netyčia užeinu kažkur į parduotuvę ir vis vaikštau nesuprasdamas kaip dabar vėl išeiti į lauką.

Galiausiai kažkokiu tuneliu išeinu į automobilių aikštelę galvoju turbūt jau vėluoju į darbą visiškai nevykęs rytas matau atvažiuoja tarsi kažkokie išminuotojai keli parduotuvės darbuotojai išeina į lauką ir sako kad užminuotas pastatas o išminuotojai tarpusavy kalba

išminuotojas sako: čia ne sprogmenys čia tik kokaino laidai

Žiūriu į kažkokius laidus jie mėlyni ir raudoni galvoju per juos kokainą kažkur kitur siunčia ir kol aš taip galvoju suprantu kad nebeturiu telefono ir nebeturiu striukės būsiu kažkur palikęs parduotuvės viduje nes kol ten vaikščiojau sukaitau todėl ir nusirengiau einu į parduotuvę vėl matau ateinančias iš lauko dvi koleges iš darbo jos klausia kodėl vėluoju sakau kad reikia susirasti striukę nes joje palikau telefoną jos man padeda ieškoti vaikštom keistais parduotuvės koridoriais ieškom striukės bet niekur nerandam pradedu erzintis ir tada užeinam į kažkokį kabinetą keistą ten daug dėžių jos visos padengtos keistu dulkių sluoksniu galvoju gal čia ir yra kokainas slepiamas bet staiga į kabinetą užeina moteris ji pakelia šumą žiūri tarsi į mane bet kažkur virš mano galvos

ir sako: kas jūs tokie ką jūs čia darot

Aš jai bandau viską paaiškinti ir aiškinu aiškinu nors iš tiesų galvoju kad ji pažiūrėjusi virš mano galvos išsidavė nes ten kažkur aukštesnėse lentynose ir laiko kokainą mes jos atsiprašom ir išeinam o aš galvoju reikia kažkaip ją pergudrauti ir grįžti į tą kabinetą įsitikinti dėl kokaino išsiskiriam su kolegėm ir aš bandau vaidinti kad jau einu link išėjimo iš parduotuvės koridorių bet staiga mane aploja šuo toks didelis vilkšunis

kažkoks vyriškis sako: atsargiai jis nekanda bet durnas

Bandau nueiti nuo šuns o jis vis mane seka kai atsiduriam už kampo ir vyriškis mūsų nemato šuo pasišiaušia jo akys pradeda suktis ratu ir aš vos spėju atsitraukti nuo jo kai jis bando užpulti mane tada aš išsitraukiu iš kišenės sausainius ir mėtau jam o jis juos renka ir valgo galvoju taip mėtysiu tol kol tas šuo atsidurs už anų durų ir tada aš jas greitai užversiu bet tada paskambino kambariokas ir sapnas baigėsi.

Žymos: , , , , , ,

4 atsakymai to “Kokaino laidai”

  1. B su cukrum. Says:

    O aš ėmiau ir suradau.

  2. B su cukrum. Says:

    Ir tau labas. Ar gera šiandien?

Parašykite komentarą

