2014.07.18

Vakar trumpai apie ją pagalvojau, ir ji pasirodė sapne.

Sėdėjau ant suoliuko pasukau galvą į dešinę ir pamačiau ją ji nusišypsojo ir

sako: Povilai

Aš nusišypsojau ir mes apsikabinom tada galvojau ką dabar su ja kalbėti o ji ir toliau šypsojosi atrodė atsipalaidavusi šalia manęs ir man pagaliau atėjo į galvą jog mes esam vėl kartu pasislinkau arčiau jos ir paliečiau jos veidą norėjau pabučiuoti bet pagalvojau kad gal per greitai viskas vyksta ji irgi palietė mano veidą vedžiojo pirštais po skruostus uždengė akis

Kai atitraukė ranką aplink mus buvo daug žmonių vyko kažkoks koncertas

ji sako: man šalta

Žiūriu ir ją ir suprantu kad jos veide matau kažkokį nežymų nenorą būti šiame koncerte nors mes čia ką tik atėjom

ji sako: galėtume važiuoti į mišką

Galvoju bet ten juk būtų dar šalčiau mes esame nepasiruošę neturim palapinės nei miegmaišių ir išvis nuo kada jai patinka leisti laiką miškuose paliečiu jos rankas

Mes jau sėdime autobuse ruošiamės kažkur važiuoti atsisuku į ją ji sėdi man iš kairės nunarinusi galvą paklausiu ar viskas gerai ji atsisuka į mane ir linkteli bet atrodo pavargusi pabučiuoju ją apkabinu per pečius susirangom kartu dabar glostau jos petį pataisau nusmukusią liemenėlės petnešėlę

o ji šnibžda man: labai noriu

Ir tada aš suprantu kodėl mes važiuojam į miškus.

Žymos: , , , , ,

Parašykite komentarą

