Lūpdažis

Sapnavau kad sėdžiu didelėje auditorijoje ir apžiūrinėju savo rankas išgirstu kad kažkas kreipiasi į mane pakeliu galvą pasisuku į dešinę ir matau jog šalia manęs sėdi K. ji šiek tiek pasikeitusi ji suima mano rankas ir

K. sako: na gi baik žiūrėt tuoj nukris tau rankos nuo to žiūrėjimo
sakau: man atrodo sergu
K. sako: aš medikė tuoj apžiūrėsiu

Man keista kad K. medikė nes tikrai ne mediciną ruošėsi studijuoti bet nieko nesakau o ji vedžioja pirštais po mano rankas ir šypsosi suprantu kad ironizuoja mane o tada

K. sako: tavo rankoms viskas gerai
sakau: turbūt taip

Po to mes klausomės ką kalba dėstytojas jis man kažkur atrodo matytas apžiūrėjęs auditoriją matau kad ten yra labai labai daug žmonių nesuprantu ką aš čia veikiu o K. prisiglaudžia ir aš staiga suprantu kad mes turbūt pora esam

kažkas per garsiakalbius praneša: prasidėjo karas būkite budrūs priešas arti

O K. visai neliūdi tokia linksma sėdi galvoju keista kad tokia žmogaus reakcija ir pamažu pradedu persiimti ta jos linksma nuotaika mes kalbam šnibždamės kartais dėstytojas kreivai pažiūri į mus o kitus auditorijoje taip pat pradedame erzinti tai atsistojame ir išeiname einame link labai plačių ir ilgų laiptų virš mūsų galvų yra stiklinis pastato stogas matau kaip skrenda daug karinių lėktuvų

K. sako: mums nieko nenutiks

Ir aš ja tikiu apkabinu per liemenį o tada visi žmonės išskuba iš auditorijos jie visi eina pro mus tokioje apsuptyje atsiduriame ir aš negaliu nustoti šypsotis

K. sako: kodėl tu juokiesi
sakau: tegul jie mato
K. sako: ką mato
sakau: mus laimingus

Kai visi mus aplenkia ir koridorius bei laiptinė ištuštėja pažiūriu į K. ji vis dar atrodo truputį neįprastai gal daugiau subrendusi o jos lūpos ryškia rožine spalva padažytos truputį juokingai atrodo

K. sako: tik nieko nesakyk dėl lūpdažio

Nusišypsau ir nieko nesakau.

Žymos: , , , , , ,

Parašykite komentarą

