Kūčių naktis

Sapnavau kad išeinu iš vonios Vilniaus bute tik su rankšluosčiu ir kol šluostausi pastebiu kad kažkas yra bute atsisuku ir matau V.

ji sako: tik norėjau pamatyt tavo pimpalą

ir išeina o aš galvoju kažin kaip jai pasirodė mano pimpalas

– – –

Kitame sapne esu kažkokiame žygyje aplink mane daug klasiokų klasiokių kitų žmonių iš mano mokyklos ir nepažįstamų yra mes visi pasiekėmė kažkokį žygio tikslą kažkur prie Nemenčinės ir dabar nutarėme pailsėti prieš grįždami į Vilnių visi žmonės išrikiuoja savo miegmaišius ant žemės gulasi į juos ir užsikloja kažkokia viena be galo ilga ir plačia antklode.

Aš atsiduriu šalia nematytos merginos po antklode mes pradedame kalbėtis nematom vienas kito nes labai tamsu ji pasakoja kad šalia jos guli jos vaikinas bet jie nesutaria todėl ji jaučiasi vieniša galvoju kas man darbo o kol ji guodžiasi tai vis slenkasi artyn manęs ir po kurio laiko mes jau gulim apsikabinę flirtuojam tik aš truputį nerimauju dėl to kad jai iš kitos pusės guli jos vaikinas jeigu jis prabus ir pamatys kad kabinu jo merginą bus didelių problemų

po kurio laiko ji sako: aš tokia sudrėkus

Mes pradedam glamonėtis ji nori mylėtis bet aš nenoriu prie tiek žmonių to daryti staiga pradeda švisti žmonės keliasi kažkas nutempia antklodę ir aš pamatau kad jai iš kitos pusės guli ne vaikinas o mergina

sakau jai: tai kur tavo vaikinas sakei jis guli šalia

sako: ne aš taip nesakiau tau gal pasirodė

ir tada galvoju kokia gera proga buvo; jau reikia ruoštis išvykti kažkas visus ragina greičiau susirinkti daiktus aš vynioju savo miegmaišį dedu į kuprinę ieškau akimis tos merginos su kuria glamonėjomės o ji jau visai į mane dėmesio nekreipia ir tai mane erzina.

Po to atsiduriu stotelėje lyja lietus mes laukiam autobuso bet visi važiuojantys nestoja ir aš staiga suprantu kad reikia eiti į kitą stotelę nes kitaip taip ir negrįšiu namo.

Žymos: , , , , ,

Parašykite komentarą

