Kalėdų naktis

Sapnavau kad esu kažkokioje Alytaus gatvėje šalia mokykla ir nuosavi namai guliu ant čiužinio ir šalia manęs kiti žmonės guli ant čiužinių visi kažką veikia gamina valgyti skaito knygas rašo kažką ir t.t. ir staiga prie mano čiužinio ateina pažįstama mergina ji pradeda pasakoti ką gamins valgyti ir tuo pat metu pradeda nusirenginėti ji glamonėja mane aš esu sutrikęs nes nesuprantu jos elgesio o ji ir toliau kalba ką gamins valgyti šiandien pietums viskas keistai atrodo bet galvoju reikia tiesiog atsipalaiduoti ir kai man pavyksta atsipalaiduoti mes pradedam mylėtis ji graži mergina ją malonu liesti galvoju o ji ir toliau kalba apie valgio gaminimą ir visai man į veidą nežiūri tai kažkiek trikdo vėliau ji atsisėda ant manęs nusisuka nugara ir toliau kalba apie kažkokius receptus mane viskas pradeda erzinti norėčiau baigti bet esu per daug susierzinęs jaučiu kaip pamažu dingsta erekcija nes galvoj vien tie jos papasakoti receptai

sakau: gerai užteks

ir mes tada užkaičiam viryklę.

Žymos: , , ,

Vienas atsakymas to “Kalėdų naktis”

  1. - K Says:

    man taip ir norisi ką nors šmaikštaus pakomentuoti dėl pastarųjų sapnų ir psichoanalizės, bet valdaus :D

Parašykite komentarą

