Paskutinis sapnas

Sapnavau kad einu kažkokia gatve Vilniuje yra apsiniaukę matau keliais žingsniais prieky manęs einančią merginą ji turi nuostabias kojas negaliu atitrauktų nuo jų akių galvoju kas ji tokia tada ji sustoja atsisuka ir aš žiūriu kad tai yra E.

sakau jai: labas

ji sako: labas, Povilai

ir plepa su manimi toliau ji labai nuotaikinga lipšni atrodo kad nesam vienas kito įskaudinę ir kad priešais mus vėl galimybė pabandyti kažką kartu nuveikti

ji sako: atvykau kelioms dienoms į Vilnių gal galėčiau pas tave pernaktvoti

sakau: žinoma gali

ir jau galvoju kur mus nuves šitas vakaras mes einame toliau aš einu pasitempęs noriu pasirodyti gerai prieš ją visada norėdavau ji pasiūlo užsukti į kažkokį barą ar kavinę kurio interjere labai daug stambių akmenų panaudota ji nori atsigerti aš pasisiūlau jai nupirkti alaus

sakau jai: kokio norėtum

ji sako: man raudono

sakau jai: o jeigo šito nebūtų

ji sako: tada balto

stoviu prie baro eilė didelė kažkur visai šalia DJ leidžia regio muziką kai ateina mano eilė niekur nematau barmenų tik pastebiu kad jie neturi raudono alaus nieko tokio galvoju nupirksiu balto ir čia pat susikremtu kad negalėsiu išpildyti E. noro atsigerti raudono alaus dairausi baro darbuotojų bet nieko nematau

kažkokia mergina man sako: tu jau esi čia buvęs kažkada

sakau jai: nemanau aš čia pirmą kartą

mergina sako: tu jau esi su ja čia buvęs jums nieko neišėjo tada

pasitraukiu nuo tos merginos ir einu prie kito baro ten man pavyksta nupirkti balto alaus grįžtu prie mūsų staliuko žiūriu E. jau kalbina kažkoks vyrukas kaip aš nekenčiu kai kai kurios merginos priverčia nervintis dėl tokių dalykų

sakau jam: manau sumaišei staliukus

ir žiūriu piktai į jį jis atsistoja ir vis dar šypsodamasis jai nueina aš padedu alaus bokalus ant stalo

o ji sako: gaila kad raudono nebuvo

ir aš galvoju ji nepratusi negauti to ko nori mes abu nederam.

Žymos: , , , , ,

Parašykite komentarą

