Lapė

Sapnavau kad stoviu su draugais ant apsnigto ežero ir link mūsų pradeda eiti visokie žvėreliai jie apsupa mus ir kiekvienas žvėrelis išsirenka vieną iš mūsų ir pradeda gretintis o mane išsirenka lapė ji glaustosi man apie kojas jos labai gražios akys po to ji šoka ant manęs sugaunu ją ji bando laižyti veidą o

draugai sako: tave išsirinko lapė

sakau: ką tai reiškia?

draugai sako: lapės renkasi tik išskirtinius žmones tu matyt jai kažkuo patikai dabar ji tavęs niekada nepaliks

ir žiūriu aš į tą lapę graži tokia ji susirango man kažkur ant rankų įkiša savo galvą man į pažąstį ir nešuosi tą lapę kažkur ir toks ramus jausmas atrodo net kalbamės su ja mintimis.

Po to esu kažkokioje laboratorijoje ar tyrimų centre esu vienas iš mokslininkų mes bandom išsiaiškinti kaip gyvūnai bendrauja su žmonėmis mintimis ir aš pateikiu savo tyrimo ataskaitą kažkoks profesorius ją skaito sunerimęs ar susinervinęs nesuprasi

profesorius sako: tai tu išsiaiškinai kad lapės bendrauja su žmonėmis per sūrį?

sakau: keista bet būtent taip ir yra

profesorius sako: didesnės nesąmonės negirdėjau

ir jis nueina ir suprantu kad suerzinau jį labai o tada aš sėdžiu prie stalo mano lapė sėdi kitoje stalo pusėje aš padedu sūrio gabalą ant stalo ir mes su lape pradedam kalbėtis mintimis per tą sūrį.

Žymos: , , ,

Parašykite komentarą

