Ką žmonės rašo

Pastaruoju metu šitie įrašai įstrigo labiausiai.

– – –

devyniketuri beria taip suformuotus sakinius, kad miela malonu skaityt, nors kartais ir neramina pati aprašoma nuotaika.

„<…> vaikai man kelia begalę egzistencinių rūpesčių, nes aš žiūriu į juos, jie nerangiai supasi, kapstosi smėly arba šiaip zuja žaidimų aikštelėse, sukasi ratu gatvėmis ir noriai valgo vegetariškas sriubas mano mėgstamiausioj kavinėj (kurioj, beje, nebuvau gal pusmetį), tokie visi katiniški, tyri ir mielesni netgi už tatuiruotų vyrų su katiniukais vaizdą! žiūriu į juos ir palengva ateina tas supratimas, dėl kurio man norisi truputį nuverkti, pasidaro taip liūdna, kad visų šitų mažų nežemiškų padarėlių likimas toks aiškus: šitie maži žmonės anksčiau ar vėliau pradės rūkyti, gerti, keikti savo mamas, įsimylės neteisingus žmones, kuriems jie nerūpės, ir atstums tuos, kurie galėtų suteikti viską, ko gyvenime reikia <…>“ (I told him water me).

 

šiandien sapnavau žmogų, su kuriuo buvau susitikus tik kartą, bet tą kartą mes baigėm nugriuvę ir besibučiuodami po kažkokiu medžiu prie dviračių tako tarp mano ir jo namų, jis sakė, kad mano kojos, pirštai ir dantys gražūs, o užpakalis geras (nes užpakaliai būna geri arba blogi), ir sakė, kad rūkymas kaip seksas, ir kad man reikėtų susitepti dviračio stabdžius ar kažką <…>“ (skystablauzdiškas įrašas, dėl kurio vėliau gailėsiuos).

– – –

dujurydmi tiesiog gerai rašo.

Pakeliu galvą, prieš mane sėdi mergina devyniasdešimt procentų kaip aš: tokiais pačiais plaukais, panašiais batais ir sėdėsena. Su kompu., žiūri filmą. Visiškai nesiblaško, nekilnoja galvos kas porą minučių. Žiūri sustingusiu rimtu veidu – kažkas ten įdomaus. Dokumentika? Kartais nusišypso – komedija? Jos žvilgsnis mane įsmalsina išsiaiškinti, ką ji žiūri. Po kiek laiko apsiašaroja. Vadinasi, tai – romantinė įdomi komedija, paremta tikra meilės istorija. Arba nebūtinai.“ (Traukinio iššūkiai).

 

Nusprendžiau parašyti patį prasčiausią tekstą pasaulyje kad ištiktų tekstą nelaimė būti blogu tekstu ir nedėsiu jokių kablelių ir taškelių ar dar kokių nesamonių kad nesugadintų mano minčių ir dar rašysiu apie nieką čia labai gera mintis ir aš ja didžiuojuos rašyti apie nieką reikia mokėti tai vat dabar pasitikrinsiu ar aš moku ir dar rašysiu tol kol pradės skaudėti pirštai ir nustos tvinksėti mano kojos ir kokio velnio jos tvinksi aš nesuprantu bet gerai <…>“ (Nėra ką pasakot).

– – –

Tada dar yra ragana, kuri, mano nuomone, turėtų turėti savo skiltį kokiame nors moterims skirtame žurnale.

Mes pirkome lovą dviejų metrų pločio ir tokio pat ilgio, jog galėtumėme joje vartytis: skersai ir išilgai, suktis ratu ir sukti ratus, paišyti kvadratus – užmigti ir mylėtis viduryje, užmigti ir mylėtis dešinėje, užmigti ir mylėtis kairėje.“ (Keturi kvadratiniai metrai).

Vaikystėje mama man pirkdavo tik margas apatines kelnaites. Jos būdavo pačios įvairiausios: su gėlytėmis, ir žirniukais, ir drambliukais, ir kaspinėliais, ir lapeliais, ir mėnuliukais, ir paukštukais. Ir dar spalvotos: ir geltonos, ir rausvos, ir žalsvos, ir melsvos, ir violetinės, ir persikinės, ir žydros. Ir jos būdavo visokios, tik ne baltos, tik ne juodos – tik ne vienspalvės. Ir tuomet, kai dar buvau maža mergaitė, man atrodė, jog visiškai baltos arba juodos medvilninės kelnaites – yra stebuklas apie moterį. <…> Ir kai buvau maža mergaitė, aš laukiau to laiko, kuomet galėsiu dėvėti visiškai baltas arba juodas apatines kelnaites, nes tuomet aš būsiu Moteris.“ (Apie pirštines aš viską žinau).

– – –

K. parašė turbūt brandžiausią įrašą.

„Skūčna, – pagalvojau. Koks malonus, rusiškas žodis. Skūčna. Gulėjau pagalvę nusistūmus į šoną, visiškai tiesiu kūnu. Staiga – tai truko geras tris sekundes – sudrebėjo lova ir visas namas. Nusišypsojau – fūra pravažiavo. Įdomu kada subyrės šitas namas, – dar spėjau pagalvoti ir užmigau.“ (Žiemos etiudai pavasariui).

Žymos: , , , , ,

4 atsakymai to “Ką žmonės rašo”

  1. Haneriete Says:

    Ačiū už naujus blogus man :)

  2. ragana Says:

    Ačiū už paminėjimą ir už įdomius tekstus sekmadieniui :)
    Šiek tiek keistas jausmas apėmė perskaičius, tarsi jie būtų skirtingu laikotarpiu parašyti tos paties žmogaus.

  3. n Says:

    o iš ko sprendi, kad tie įrašai / autorius tinkamas turėti skiltį moterims skirtame žurnale?

Parašykite komentarą

