Kokia jau esu tokia

Į rankas neseniai pateko Jacques Prévert eilėraščių rinkinys „Puokštė“, kurį kažkada seniai seniai buvau skaitęs. „Kokia jau esu tokia“ – mėgstamiausias eilėraštis iš jo.

– – –

Jacques Prévert
„Kokia jau esu tokia“

Kokia jau esu tokia
Prigimtis matyt savo daro
Jeigu imu kvatotis
Juoksiuosi iki ašarų
Myliu kas mane myli
Ir tą ką mylėti noriu
Jeigu ir kitas geras
Myliu – ir kas čia tokio
Kokia jau esu tokia
Ko jums reik iš manęs
Ko jūs iš manęs norite

Patinku – juk tam ir gimusi
Kad patikčiau ir kad mylėtų
Kulniukai mano – aukšti
Ir figūra – kaip nulieta
O krūtinė kiek pakylėta
Akys blykstels ugnim netikėtai
Kokia jau esu tokia
Bet argi jums ne vis tiek
Kokia jau esu tokia
Patinku kam patinku, ir tiek.

Kaip vaikas – kažką įsimyliu
kaip vaikas – mylėjau. Mylėsiu!
Ar vis dar mane klausinėsit?
Mylėjau! Turėjau mylimą. Tai kas!
Mylėta buvau, ir gal tebemyliu –
Tokia jau esu, ir nieko nepadarysi…

Žymos: , , , ,

Vienas atsakymas to “Kokia jau esu tokia”

  1. Rūta Says:

    Mano Prevertas naktį degioja degtukus, kad žiūrėtų moterims į lūpas.
    Kai buvau nedovanotinai jauna, maniau, kad būtinai įsimylėsiu vyrą su degtukais.

Parašykite komentarą

