Perfect Blue (ištrauka)

Tą dieną ji visai nenori keltis, įsikniaubia į mane, neleidžia lipti iš lovos ir man. Pagulėkim ilgiau, sako, ir aš, nors iš pradžių priešinuosi, vėliau nurimstu ir lieku lovoje su ja.

Po to ji pradeda kalbėti.

– Visą gyvenimą bijojau nepatirti meilės. Man atrodė, jog baisiausia, kas gali nutikti, tai kad nepatirsiu laimės ir to stipraus jausmo kartu su kitu žmogumi. Norėjau tos meilės, kuri rodoma filmuose, norėjau tos, apie kurią rašoma knygose. Geidžiau surasti vyrą, kuris man patiktų, geidžiau būti jo moterimi, arba norėjau būti pati surasta, prisijaukinta kaip laukinė katė. Man neatrodė baisu, jei meilė vėliau taps labiau panaši į indų plovimą, laikraščių skaitymą, o namuose vis daugiau atsiras tylos. Svarbu, kad tas pagrindinis jausmas nedingtų, kad jis vis toliau rusentų dviejų žmonių širdyse.

Dabar ji pakelia į mane akis ir sako: o ar tu kada nors mylėjai taip?

– Aš mylėjau.

– Papasakok man.

– Susipažinau su ja dar būdamas mokykloje. Mes susitikom viename koncerte ir pradėjom šnekučiuotis. Po kiek laiko, visai netikėtai, susitikome kitame koncerte. Taip pamažu pradėjom bendrauti, susitikinėti.

– Kokia ji buvo?

– Ji buvo švelni, ramaus būdo. Graži. Mes domėjomės panašiais dalykais – to pilnai užteko pradžiai.

– Koks prisiminimas apie ją tau labiausiai įstrigo?

– Kaip ji atidarydavo duris.

– Atidarydavo duris?

– Taip. Kaskart, kai pas ją ateidavau, ji atidarydavo duris ir taip pažiūrėdavo į mane – taip kažkaip ypatingai, atrodydavo, kad šypsodavosi akimis. Tada ji mane apkabindavo ir

Ji uždengia man burną ranka.

– Nustok.

Kurį laiką gulim tylėdami. Galvoju kas dedasi jos galvoje. Jaučiuosi kažkuo prasikaltęs, taip nejauku. Bandau pradėti kalbą apie kitus dalykus, tačiau ji nereaguoja. Ir tik po kurio laiko ji atsikelia, sako atsiprašau, pabučiuoja mane ir išlipusi iš lovos nueina į virtuvę.

Žymos: , ,

Parašykite komentarą

