Kur niekas mūsų nemato

Norėčiau, kad ji nieko nekalbėtų apie savo draugą, dabar jau – vyrą, bet po kiek laiko ji ir sako: kai per vestuves jis pamatė mane bažnyčioj, pasakė, kad gražiai atrodau. Pirmą kartą pasakė, kad gražiai atrodau.

Kai ji manęs klausia, kodėl aš save nuvertinu, man norisi jos paklausti to paties. Bet ji man beveik kaip sesė, ir savaip myliu ją – šiek tiek kaip sesę, šiek tiek kaip nuostabią moterį, todėl nenoriu skaudinti.

Galvoje netelpa kaip galima nesakyti savo moteriai komplimentų. Bet kas žino, galbūt mes esam verti to, ką gaunam? Galbūt mes visa tai užsidirbom.

Savo nemeile sau.

– – –

Naktys tvankesnės nei praėjusią savaitę, atsigulu nuogas ir guliu. Ir guliu, ir galvoju apie seksą, galvoju apie vieną žmogų, galvoju apie kitą, ir viskas sumišę. O po to L. kaip tik parašo, kad kai tokie karščiai, tai jai labai norisi mylėtis. Ir nežinau, kodėl taip, bet ir man šitie karščiai kelia tokį norą, nors sunku paaiškinti, nes galbūt tai tik sutapimas. Bet mes su L. negalim vienas kitam padėti ir abu tai slapta žinom.

Nubudęs rytais, kai dar neatsimerkiu, matau jos veidą, matau tas lūpas, akis, gražų kaklą, įsivaizduoju kaip mano pirštai slysta jos veidu, jos veidas yra grožio liudijimas, ir braukiu jai per lūpas, ir mes viską stebime lango atspindyje, kai už lango leidžiasi vakaras, ir mūsų rankos randa naują pradžią.

Tai ta pati seksualinė fantazija, pirmą kartą aplankiusi mane tą keistą 2007 metų vasarą. Galvojau, kad ji susijusi tik su vienu žmogumi, bet dabar suprantu,kad ne. Ji susijusi su geismu, kurį sugeba sukelti skirtingi žmonės, ji susijusi su veidu.

– – –

Ji sako: o ar tu jautiesi už mane prastesnis?

Galvoju.

Kai pirmą kartą pamačiau tave, tu dėvėjai tokią gražią suknelę, ir tavo batai buvo gražūs, ir akiniai tau labai tiko, ir aš norėjau tave suvalgyti. Bet labai greitai išgirdau apie tavo vaikiną, o ir pats susidomėjau kita mergina, todėl niekad rimtai tavęs neįsižiūrėjau. Todėl ne, aš nesijaučiau prastesnis už tave. Ir aš prisimenu tą vakarą spaustuvėje, kai stovėdamas už tavęs pajutau jaudulį dėl minties, kad taip norėčiau dabar tave paimti, ir tai buvo įrodymas, kad iš mano pusės mūsų kaip brolio ir sesers santykis yra trapus.

– – –

Aš ramus. Aš neturiu būti teisingas vyras, neturiu būti geras vyras. Ji sako tai tu vienas iš tų, kurie nesibučiuoja per pirmą pasimatymą, sakau taip, o po to ją pabučiuoju, ir ji šypsosi.

Aš per daug negalvoju, ką darau. Turiu teisę būti negeras vyras dar kartą.

Aš noriu būti laimingas, ir kiek pamenu, tai nuveda į keisčiausias situacijas. Ir kad ir kiek norėčiau gyventi normalų gyvenimą (kad ir ką tai reikštų), aš išties geriausiai jaučiuosi, kai vyrauja chaosas – tiek mano galvoje, tiek aplinkoje.

Man neįprasti tvarkingi kambariai, man reikia amžinai užgriozdinto stalo, man nesvarbu kiek laiko nekeista patalynė, jei joje užuodžiu tavo kvapą, aš randu kur ką padėjau šitame chaose, nes pats jį sukūriau, man nesvarbu, kad tu nesiskutai kojų, ir labiausiai tave myliu, kai negaliu turėt tavęs arba kai kartu skaitom knygas, sekmadienio popietė tingi ir mes alkį malšinam vakar dienos vakarienės likučiais, tau plaukuose susivėlė kaltūnas ir vien dėl to tu atrodai geriau nei visi tie išlyginti kostiumėliai ant kitų moterų kūnų, man patinka stebėti kai dažaisi akis, o slapta galvoju, jog tai nieko nereiškia, kad gal aš visai nemyliu tavęs, kad tik naudojuosi, bet kaskart, kai mūsų kūnai susiveja, aš žinau, jog mes pakylam aukščiau viso šito ekonominio, politinio ir socialinio šurmulio, ir man nebesvarbu, kad aš daug ko nemoku, įkalti vinį ir panašiai, bet aš tau sakau – galėčiau įrėminti tavo veidą gėlėmis.

Ir tai būtų gražiausias dalykas, kurį pasaulis kada nors regėtų.

Žymos: , , , ,

2 atsakymai to “Kur niekas mūsų nemato”

  1. Aurelija Says:

    Labai jautru. Galėtum rašyti romaną.

  2. Hanerietė Says:

    Skaitydama pirmas pastraipas, labai rimtai susimąsčiau kas Tu, iš kur mes pažįstami ir kada aš Tau pasakojau šituos dalykus…

Parašykite komentarą

