Švelniai melsva

rugpjūčio naktys švelniai
glosto mano plaukus,
kai einu naktinėmis gatvėmis
su tavo veidu mintyse,

ir viskas atrodo švelnu,
ir viskas atrodo prarasta:
nesugrąžinamas jausmas
apie tai kaip mylėjom
ir buvom mylimi,
dylantis prisiminimas
dienų, pilnų šviesos
ir tylėjimo nuogiems,
kai mūsų kūnai lovoje
atviresni vienas kitam,
nei visi tie žodžiai,
kuriais bandom susikalbėti.

rugpjūčio naktys švelniai
veda mane į rytus,
kur jau brėkšta ruduo,

ir aš jaučiu tavo išsprūstančią ranką
iš savo delno.
aš nenoriu šito košmaro,
aš nenoriu dar kartą patirti
ką reiškia pasiligojusios gatvės,
užklotos pageltusiais lapais,
aš nenoriu dar kartą patirti
kaip tavo nebuvimas gelia,
ir mano akys apsipila
šlapiais žiedais iš mūsų
niekada kartu nepraleisto gyvenimo.

– ar jums viskas gerai?
– taip, tik kažkas įkrito į akį.

Žymos: , , ,

Parašykite komentarą

