2015.08.26

Sapnavau kad vaikštom su K. gatvės jau vėsios ir pilkos bet mes geros nuotaikos juokiamės garsiai esam turbūt Klaipėdoj o K. pasakoja apie savo vasarą aš bandau ją įkalbinti kad užsimestų mano striukę nes tuoj sušals bet ji tik juokiasi ir rūko cigaretes vieną po kitos.

Po to einu vienas lyg ir į ligoninę ten sutinku G. ji stovi ant keliuko ir tarsi laukia manęs artėdamas link jos matau kad ji vilki gražią mėlyną suknelę su baltais rutuliukais galvoju kažin ko jai reikia iš manęs

ji sako: sugadinau fotoaparatą gal tu gali pažiūrėt kas jam nutiko

Aš nieko nenutuokiu apie fotoaparatus bet pažadu pažiūrėti tada ji nueina o aš įeinu į ligoninę nors gal tai sanatorija arba mokykla sunku suprasti kažkokiame kabinete randu begalę darbo įrankių bet nenutuokiu ką su jais veikti kad sutaisyčiau fotoaparatą tada išeinu į lauką atsiduriu prie kažkokio kiosko nuperku baterijas grįžęs į kabinetą išimu senas fotoaparato baterijas ir įdedu naujas ir mano nuostabai fotoaparatas jau veikia.

Geros nuotaikos išeinu į lauką ir einu kol prieinu kitą ligoninę ar sanatoriją nors galbūt tai gimdymo namai arba vaikų namai štai pasirodo G. į jos ranką įsikibęs mažas vaikas o šalia jos eina kita moteris kai mes vieni prie kitų priartėjam per dešimt metrų ta kita moteris paprašo kad sustočiau ir nebesiartinčiau aš žiūriu į G. ir nieko nesuprantu tada ta kita moteris prieina prie manęs ir

ji sako: na ar sutaisei fotoaparatą

sakau: taip

ir paduodu jai fotoaparatą ir ji nueina link G. o aš apsisuku ir einu atgal ir galvoju keistai čia kažkaip viskas bet tiek to negali gi visko suprast ir kai grįžtu į savo kabinetą ar palatą ar kambarį ten iškart ateina ir G.

ji sako: tai kad vis tiek neveikia fotoaparatas

ir žiūri tom savo didelėm akim į mane o aš nesuprantu ir sutrikęs aš tiek dėl jos apsilankymo tiek dėl vėl neveikiančio fotoaparato imu jį į rankas atidarau išimu baterijas ir vėl įdedu įjungiu ir matau kad jis veikia

sakau jai: bet jis juk veikia

ji sako: žinau aš tik norėjau tave aplankyti ir padėkot kad jį sutaisei ta moteris man neleidžia su tavimi bendrauti

Žymos: , , , , ,

Parašykite komentarą

