Ir nieko čia nepadarysi

Kaip išprovokuoti patį liūdniausią žmogaus pyktį? Parodyk, kad jis tau nereikalingas. Nėra nieko blogiau nei suprasti, kad esi nereikalingas.

– – –

Rytais dabar nubundu ir atrodo, kad negaliu atsikelti. Ranka pasiekiu telefoną, išjungiu žadintuvą ir guliu toliau. Užmigti neįmanoma (kartais nubundu 04h ar 05h ir nuo tada nebeužmiegu), persiverčiu ant kito šono, guliu užsimerkęs.

Aš nenoriu šito rudens. Ruduo vienam, visiška nykuma. Anksčiau, kai buvo studijos, po to – kitos studijos, rudenys visai įdomūs būdavo, netgi laukiami. Bet dabar – dabar mane tai slegia, vien mintis apie tą vėsą, kuri pasiekia tavo kūną vos tik tau išlipus iš lovos man yra nepakeliama. Todėl ir guliu, ir guliau toliau, kol žadintuvas po 20 minučių nuskamba dar kartą. Žinau tada, kad nebėra kitos išeities – man reikia keltis.

Ir aš keliuosi, ir vėsa pačiumpa mane.

– – –

Vis noriu susitikti su V., bet V. visai nenori susitikti su manimi. Ir tai yra visai teisinga, kai pagalvoji, ir aš ją suprantu, nes ir aš neičiau susitikti su manimi.

Kartais mane stebina kokie šaunūs žmonės vis dar nori su manimi bendrauti. Kodėl jie taip daro? Ar jie nemato koks aš nykus, „mažytis ir pilkas kaip bulvė“?

– – –

Po to vieną iš pirmųjų rugsėjo penktadienių viskas susiklostė taip, kad išvažiavau iš Vilniaus į Alytų su sena sena pažįstama Shvsn. Mes pažįstami gal nuo 2003 metų, epizodiškai bendravom iki 2008 metų, o tada visai nustojom matęsi. Nepaisant to, mus visada siejo bendri draugai, todėl aš vis išgirsdavau kažką apie ją.

Sėdint jos automobilyje ir važiuojant namo po 20 minučių apėmė keistas jausmas, nes supratau, kad mes tarsi jau ir iškalbėjome visus žodžius, kuriuos tik galėjome vienas kitam pasakyti. Nesimačius daugiau nei penkerius metus tikėčiausi šiek tiek daugiau, kita vertus – negali norėti kažko daugiau, nes nebendravus tiek laiko natūraliai atsiveria praraja tarp kito žmogaus ir tavęs. Jūs abu jau seniai nežinot kuo kiekvienas iš jūsų gyvena, ką veikia, kuo užsiima, apie ką mąsto.

Tai taip ir parvažiavom į Alytų.

– – –

Kai kurie dalykai nutinka taip pavėluotai, jog net nebežinai kaip į juos reaguoti.

Kažkada, gal 2008 metais, kai daug klausiausi downtempo muzikos, net nesvajojau apie Nightmares on Wax koncertą, o štai dabar jis ima ir atvažiuoja į Vilnių šį rudenį.

Kažkada svajojau gauti tikrą etatą ar dalį jo Start FM‘e, ir štai dabar atsirado galimybė, bet tai kelia daugiau rūpesčių nei džiaugsmo.

Tu visada gauni tai, ko troškai, tik kartais per vėlai, kai tau jau visai nebereikia to – meilės, dėmesio, daiktų, patyrimų, žmonių, kurių kompanijos troškai.

Žymos: , , , , ,

8 atsakymai to “Ir nieko čia nepadarysi”

  1. j. Says:

    ..arba mes dažnai gauname tai, ko trokštame, tačiau tai nebūtinai yra tai, ko mums iš tikrųjų reikia. Svajoti reikia atsakingai.

  2. tuotarpu Says:

    Povilai, Povilai, Povilai.

  3. alkoholikairnieksai Says:

    o aš vakar tave sapnavau ;)) gėrėm sereikiškėse ir plepėjom, kaip realybėj ;) pasiilgau tiek paplepėjimų su tavim, tiek alkoholio, soon!!!

  4. Pseudo Says:

    Rudeninė depresija, Povilai? Laikykis!

    Beje, kalbant apie universitetą, tai tikrai malonus jausmas į jį po akademinių atostogų sugrįžti. Praeiti metai, pradedant nuo 2014 metų rugsėjo, buvo nykoki – tik darbas ir namai, namai ir darbas. Kita vertus, bent jau radau laiko iki ausų įsimylėti. Ir dar šiaip ne taip perskaičiau Fantės “Paklausk dulkių”. Esi skaitęs? Tau turėtų patikt.

  5. Aurelija Says:

    Kai ateina ruduo, tai žmones aplanko keistas jausmas, panašus į šaltą betoną. Stenkis kuo daugiau būti tarp draugų. Tai praeina.

  6. zongliere Says:

    na arba gauni per anksti. turbūt tada ir yra brandos reikalas – kaip tvarkaisi su laiko pasiklydimais. jau kitą savaitę bobų vasara, man sakė, dar bus galima atsikvėpti.

Parašykite komentarą

