Kažko pabaiga

Draugė L. rašo, kad jos dabartinis darbas ją gadina. Ir aš galvoju – mane irgi. Bent tos funkcijos, kurias atlieku nuo vasaros pradžios, dievaži, mane keičia, daro kažkokiu kitu žmogumi. Didžiausia problema – per daug tų funkcijų, per daug visko imuosi pats daryti, kartais nesuprantu kur mano atsakomybė, o kur jau ne, ir visa tai galų gale veda prie to, kad nebelieka laiko net tokiems dalykams kaip darbų kontrolė (bet ar ji kada nors pas mus egzistavo?).

Jau kurį laiką jaučiu visišką nusivylimą darbu ir tuo, kad negebu jo gerai atlikti. Aš perfekcionistas, kai reikalai sukasi apie darbą, todėl mane kankina begalė dalykų, kurie net nepriklauso nuo manęs. Šiame darbe išties karts nuo karto mane aplankydavo beviltiškumo laikotarpiai, nepamenu kiek kartų norėjau mesti darbą ir stačia galva mestis į naujo darbo paieškas, o paskutinius kelis metus kas pusmetį pradedu svarstyti, kad jei įstočiau į doktorantūrą, tai galėčiau ramia galva mesti šitą darbą. Kartą net rimtai mąsčiau apie emigraciją, bet po to supratau, jog tai, kas manęs netenkina, yra šitas darbas, ir nuo jo pabėgti galima ir čia, Lietuvoje.

Mano didžiausia problema yra ta, kad esu rutinos žmogus. Aš tas, kuris valgo tą patį maistą, tas, kuris mėgsta laikyti knygas lentynoje tik tam tikra tvarka, tas, kuris nuo 2003 metų filmą Fear X vis dar įvardija kaip vieną geriausių kada nors matytų, todėl normalu, jog man priimti sprendimą pakeisti darbą yra toks didelis žygdarbis, kaip hobito kelionė Žiedų valdove.

Blogiausias dalykas, kurį nemalonus darbas padaro su tavimi, tai užmuša norą. Grįžti kažkoks nei šioks, nei toks, pavalgai, o po to chimarini nieko konkretaus neveikdamas. Žinai, kad galėtum kažkur eiti, bet o kam eiti? Jautiesi nuobodus pats sau, pavargęs, nenusiteikęs. Tai kur tu toks eisi? Aišku, atėjus savaitgaliui pagaliau išeini, susitinki su kažkuo, paklausai koncerto, išgeri alaus, bet visomis kitomis dienomis po darbo aš absoliučiai esu neveiksnus. Tiesa, dabar, kai pradėjom repetuoti su Sk., kurį nors šiokiadienį dar ištaikau nueiti kartu su juo parepetuoti, bet šiaip tai viskas taip pat – vakarai vienam su X failais.

Dabar, kai pasitaikė proga, ilgai svarčiau ir visaip bandžiau išsiaiškinti ar man verta keisti darbą. Aš tas, kuris vertina pastovumą, baiminasi nežinomybės. Ir net nežinau, kaip čia atsitiko, bet šiandien buvau truputį prispaustas prie sienos, ir supratau, kad nenoriu naujam darbui pasakyti ne; noriu ten dirbti pilnu etatu, noriu išbandyti save, nuvesti į man nepilnai pažįstamą teritoriją. Noriu naujų pažinčių, naujų iššūkių, visai kitokio pobūdžio darbo, noriu darbo, kuriame jausčiausi veikiantis kažką prasmingo, darantis kažką dėl žmonių, o ne dirbantis kitiems verslo atstovams, galų gale – noriu laisvesnio darbo, nenoriu dirbti tuose kontrolės rėmuose, kurie nors ir nėra kažkokie itin griežti, vis tiek uždeda nematomą pavadėlį.

Ir šiandien vakare, eidamas į parduotuvę pirkti saulėje džiovintų pomidorų, pradėjau šypsotis. Ir radau tuos pomidorus, ir kasininkei duodamas pinigus šypsojausi, ir net kai ėjau namo šypsojausi toliau.

Viskas mano rankose, aš nenoriu tęsti šios nuobodžios rutinos, pasiilgau naujo skonio ir aš žinau, ką man daryti, kad viskas būtų kitaip.

If you tell me I’m just a heaten hedonist
I will tell you I think we’re not hedonist enough

© Lack – Deserters

Žymos:

2 atsakymai to “Kažko pabaiga”

  1. Rūta Says:

    o juk panašiau į ‘Kažko pradžią’. Pokyčiai visada yra gerai.

  2. iskaimo Says:

    Labai įkvepiančiai! Man baisiai patinka tokie suvokimo momentai, vedama jų atlikau visus didžiausius savo gyvenimo posūkius. Ir vis dar sukinėjuos :)

Parašykite komentarą

