Sapnai apie koncertus

Sapnavau kad einu į Sepultura koncertą pasiekęs Siemens areną patenku į vidų ten kažkas patikrina mano bilietą ir parodo į kurią pusę toliau eiti atidaręs duris patenku ir mokyklos aktų salę salėje labai mažai žmonių galvoju kaip negražiai čia viskas išeina koncertas bus visiškas fiasko Sepulturos vokalistas nulipa nuo scenos ir eina kalbinti žmonių aš stoviu ir vis dar negaliu patikėti kad tiek mažai žmonių susirinko į koncertą o tada prasideda koncertas vokalistas ragina visus prieiti arčiau scenos nors visi ir taip prie scenos tada jie užgroja pirmą dainą ir aš galvoju gal bus visai ir neblogai taip jauku susispaudus su kitais žmonėmis.

– – –

Kitame sapne buvau kažkokioje valstybinėje įstaigoje kurioje turėjo vykti Deftones koncertas sėdėjau kabinete su klasioku Dainiumi kažkoks žmogus nuo kito stalo liepė parašyti prašymą to žmogaus galvos nesimatė aš parašiau prašymą ir man liepė išsiauti iš batų ir dėvėti šlepetes aš taip ir padariau po to mes su klasioku išėjom ir patekom į kažkokią susirinkimų salę kuri labiau priminė vaikų darželio aktų salę apsižvalgę grįžom į kabinetą kuriame buvome prieš tai po to vyras kurio veido niekaip nemačiau pasakė kad dabar galiu eiti imti interviu tai aš grįžau į tą salę atsisėdau ir laukiau tada išgirdau iš kažkur kad kviečia Povilą Šklėrių pakilau ir nuėjau ten radau Deftones vokalistą

jis sako: tavo interviu klausimai kažkokie ne tokie niekas dabar tokių dalykų neklausinėja

sutrikęs žiūriu į lapą kurį jis laiko rankoje ten yra surašyti mano klausimais bet aš pats juos pirmą kartą matau

jis sako: tu nepyk bet aš neturiu laiko tau pasakoti ar gaudavom keistų laiškų nuo gerbėjų 1999 metais
sakau jam: ok ok
jis sako: tai aš varau ruoštis koncertui pats supranti nepyk kad taip išėjo

o aš išeinu iš kabineto galvodamas kad gerai padariau jog nespaudžiau jo atsakinėti į tuos klausimus nes po to dar bus be nuotaikos ir jų koncertas truks trumpiau.

– – –

Kažkada seniai dar esu sapnavęs, kad Slipknot atvažiavo į mano mokyklą ir groja aktų salėje, visur išjungtos šviesos, visi sėdi kėdėse, o aš galvoju kažin kodėl neleidžia šokti?

Žymos: , , , , ,

Parašykite komentarą

