Man atrodo tuoj nukentėsi / sapnas 2016.01.25

Sapne užėjau į kažkokį klubą ar barą ten beveik nebuvo žmonių tik trys marozai sėdėjo prie vieno stalo kai nuėjau į tualetą pastebėjau kad vienas marozas nusekė paskui mane supratau kad kažkas čia bus dabar tualete uždariau duris ir atsistojau į kampą tarp sienos ir durų ir kai marozas įsiveržė iškart sutriko nes nematė manęs tada aš pasakiau jam labas ir jis išsigando mačiau tai

jis sako: kažkoks tu čia ne vietinis man atrodo tuoj nukentėsi

sakau jam: taip tik tau atrodo

ir jis tada puola ant manęs o aš pasitraukiu žinau kad esu silpnesnis už jį bet vikresnis todėl ir toliau stengiuosi išvengti muštynių su juo o jis mane puldamas eikvoja jėgas pamažu silpsta ir galiausiai išvis nusivaro nuo kojų tada prieinu prie jo

sakau jam: na va nenukentėjau

tada ištraukiu iš kišenės jo piniginę išimu asmens tapatybės kortelę pridedu jam prie veido ir nufotografuoju

sakau jam: paplatinsiu internete ir dar parašysiu kas būna kai tokie gaidžiukai bando užpulti kitus žmones

išėjęs iš tualeto matau du jo nustebusius draugelius bet jie man nieko nedaro leidžia išeiti iš baro ir išėjęs pasijuntu labai šauniai.

– – –

Tą dieną buvau Kaune, todėl turbūt ir sapnavau konfliktinę situaciją. O tai, kad sapne buvau labai vikrus – „Raganiaus“ įtaka ;)

Žymos: , , , , , ,

Parašykite komentarą

