Kaip nugvelbiau draugo žmoną (vaikus irgi) / sapnas 2016.02.15

Sapne vaikščiojau paskui kažkokią moterį aplink mus sukiojosi mergaitė ir berniukas buvo dar visokių naminių gyvūnėlių mes ėjom į daržą į šiltnamį aš prikaliau pavėsinėj kažkokį nedidelį paveikslą po to namie moteris darė valgyti aš turėjau užimti vaikus vaikai vis klausinėjo kada grįš jų tėtė aš sakiau jiems kad jis jau greitai grįš.

Sėdėjau kambaryje vienas ir valgiau išgirdau kad kažkas sudužo atėjusi moteris priekaištavo kad neprižiūriu vaikų nusekiau paskui ją į ten kur kažkas sudužo virtuvėje radom berniuką ir mergaitę ir dužusį tuščią stiklainį

moteris man sako: liepk jiems viską sutvarkyti tegul užkelia visus likusius stiklainius į aukščiausią lentyną

pažiūrėjau į lentyną ji buvo labai aukštai vaikai ten niekaip neužkels stiklainių patys tai labai nesaugu

sakau moteriai: neužkels jie per aukšta lentyna dar nukris ir susižeis

moteris man sako: pats laikas jiems pradėti mokytis paprastosios magijos tu turi juos pratinti prie to

tada suprantu ką ji turi omenyje ir kai ji išeina vaikams pasakoju apie magiją apie galią ir kad galima kilnoti daiktus ir juos stumdyti mintimis vaikai nelabai ką supranta bet aš pasakoju toliau o

jie po to sako man: ar mūsų tėtė irgi magas kaip ir tu

sakau jiems: taip

ir tada suprantu kad tikrai taip ir yra ir viskas man paaiškėja ta moteris yra magė jos vyras šitų vaikų tėvas yra magas o aš esu to vyro draugas magas ir tam vyrui kažkas nutiko ir pagal duotą pažadą aš dabar rūpinuosi jo šeima ir suprantu dar kad man iš tiesų patinka ta moteris jos gražios laisvos kelnės ir plaukai gražūs tokie šiek tiek garbanoti einam su ja dabar vėl į daržą apsidairau kad vaikai nematytų ir ją pabučiuoju į petį ji skaniai kvepia

ji sako man: mano vyras jau niekad negrįš aš su tuo susitaikiau

ir suima mano ranką.

Po to aš nubundu lovoje labai graži patalynė jaučiu kad po antklode dar kažkas yra užkišu ranką ir jaučiu kad šalia manęs mažas kačiukas jis laipioja man nuo rankos ant krūtinės gražus rainas kačiukas ir suprantu kad dabar viskas bus gerai su šia moterimi ir kad norėčiau su ja praleisti visą gyvenimą.

– – –

Esu kažkur užsienyje visi aplink kalba skirtingomis kalbomis galvoju ar esu Rumunijoj ar Bulgarijoj geriau jau būtų Bulgarija nei Rumunija suprantu kad čia kažkoks seminaras ar mokymai aš dėviu marškinėlius su Start FM logotipu mes apgyvendinti apgriuvusiame name lovos senos ir čiužiniai purvini išėjęs į lauką stebiu dangų skraido kariniai lėktuvai bet visi aplink ramūs.

Po to einame į kažkokią ekskursiją sutinku moterį iš praėjusio sapno einam susikibę už rankų aplink daugelis kitų žmonių kalba vokiškai suprantu kad čia susirinkę menininkai galvoju o ką aš veikiu tarp jų randu nukritusį bičių avilį ir pakabinu jį aukščiau ant šakos matau kad mane sekioja moters vaikai vedžioju juos po laukus aiškinu kur kokia gėlė ir kur kokia žolė auga bet jie pavargsta parnešu juos ant rankų ir pečių atgal į namą kuriame visi esam apsistoję.

Nubundu ryte kitoje lovoje guli Gabrielius iš No Real Pioneers jis juokiasi kad čia neužtenka visiems vietos apsidairau ir matau kad lovose guli net po kelis žmones kažkas piktinasi šio seminaro rengėjais praskleidęs savo antklodę matau kad mano lovoje guli indėnas atsargiai jį perlipu ir išlipu iš lovos einu į virtuvę nėra nieko valgoma išeinu į lauką pasirodo kad naktis o ne rytas stoviu šalikelėje galvoju kad gal reikia parūkyti ir pabandyti suprasti kur aš čia iš tiesų esu atsidūręs kažkokia sena moteris neaiškia kalba kažką murma panosėj ir labai lėtai artėja link manęs kai ji prieina suprantu kad sako man kažką palinkstu arčiau kad išgirsčiau bet negirdžiu palinkstu dar arčiau susikaupiu bet vis tiek nieko negirdžiu ta moteris nugriūva į pakelės griovį padedu jai atsikelti ji tokia sena sena stebiuosi kaip ji išvis pajuda tada ji man pirštais rodo į mano džinsų kišenę ir sako cassette, cassette ir aš žiūriu ilgai į jos lūpas ir tada suprantu kad ji prašo manęs cigaretės duodu cigaretę ji užsirūko ir staiga tampa gyvybingesnė rusiškai man padėkoja ir nueina tolyn.

Žymos: , , , , , , , , ,

Parašykite komentarą

