Laiškai sau (1)

Dažnai savo el. paštą naudoju kaip užrašų knygelę, siųsdamas laiškus pats sau. Skaitydamas 2013 metų laiškus sau jau nebepamenu apie ką tie laiškai buvo.

***

Būdavo, jog yra mergina, o aš žinau, ką jai sakyti. Ir prieinu, ir sakau, ir mes kalbamės. Po to aš žinodavau, kada jai parašyti ar paskambinti, žinodavau, kur ir ko ją pakviesti. Viskas būdavo aišku kaip matematika ketvirtoje klasėje.

O dėl tavęs visiškai nieko nežinau. Nei ką tau sakyti, nei kur su tavimi eiti. Tik vakare susiruošęs miegoti pagalvoju: norėčiau apkloti tave, kai tu atsiguli į lovą.

***

Atrodo, jog daug moters patirties dar nėra integruota, ji turi daug nuoskaudų ir fiksacijų praeities santykiuose.

***

Įrašyk reikiamus skaičius – skaičius.
Kokie skaičiai – kokie.
Atimtis iki penkių – atimtis.
Padalink saldainius – saldainius.
Po kiek saldainių gaus visi vaikai – saldainių.
Pažymėk figūras – figūras.
Figūros, kurios yra stačiakampiai – stačiakampiai.
Paspausk reikiamus stačiakampius – stačiakampius.

***

Pavasaris, ir net fizikai įgauna drąsos, jie sako grupiokei „tu graži kaip atomas“.
Pavasaris, ir išsiskyrusios poros vėl sueina krūvon, užmiršusios, kad buvo prakeikę vienas kitą, prisiekę nebegrįžti ir visaip kitaip nebe-.
Pavasaris, bet tau tik liūdniau, bedarbi!
Pavasaris, ir girti vyrai, grįžę namo, ne taip stipriai muša žmonas.
Pavasaris. Iš esmės ta pati beprasmybė, tik estetiškai gražesnė.

***

Tegul Jums visada pakanka jėgų ir ryžto kasdieniams atsakomybės reikalaujantiems darbams atlikti, profesinės išminties, sėkmės, kūrybinio polėkio, tvirtos sveikatos ir didelės asmeninės laimės.

***

– Ar skaitei laišką dėl naujos įstatymo pataisos?
– Mačiau, kad gavau, bet dar neskaičiau.
– Ar kalbat apie tą laišką dėl naujos pataisos?
– Taip. Skaitei?
– Ne, bet mačiau, kad gavau. O tu skaitei?
– Ne, turėjau kitokio darbo.
– Įdomu, kokius pakeitimus vėl sugalvojo.
– Tarp mūsų kalbant, man jau įgriso tos nesibaigiančios pataisos.
– Žinai, man irgi. Na kiek gi galima?..
– Skanaus visiems.
– Ačiū.
– Ar skaitėt laišką dėl naujų įstatymo pataisų?
– Ne, bet matėm, kad atėjo laiškas. O tu skaitei?
– Ne, galvojau gal kas kitas perskaitė ir trumpai papasakos, apie ką jis.

***

Vengiau susitikti su žmonėmis, kurie mėgdavo kritikuoti valdžią ir viešąjį sektorių. Kai jie kalbėdavo apie tai, jog valdininkai ir valstybės tarnautojai nieko nedirba, man būdavo sunku jų klausyti. Nudelbdavau akis žemėn ir tylėdavau, tikėdamasis, kad jų kalbos mane aplenks, kad jie nepaklaus mano nuomonės. Keisčiausia, jog jie visada pabrėždavo, jog aš neįsižeisčiau, nes jie tiki, kad aš dirbu sąžiningai. „Bet paėmus bendrai, tai valstybės tarnyba yra tinginių rojus“, apibendrindavo jie.

Didžioji dalis tokių pašnekovų patys kažkada svajojo apie valstybės tarnautojo kėdę, apie šiltą vietelę, kaip jie tai visada įvardindavo, tačiau taip ir nesugebėjo patekti į valstybines įstaigas. Man buvo truputį jų gaila, bet iš kitos pusės džiaugiausi, nes jie buvo būtent tie žmonės, kurie užėmė rimtas pareigas stipriose verslo įmonėse ir iš savo kišenės mokėjo tokiems kaip aš atlyginimus.

Žymos: , , , , , , ,

Parašykite komentarą

