Gruodis

Sėdžiu ant grindų savo kambaryje ir klausausi kaip virtuvėje kambariokas kalbasi su kažkuo telefonu. Jo nuotaika labai pakili, jis dažnai juokiasi ir juokauja. Turbūt kalba su buvusia mergina, ji yra jo silpnybė.

Aš irgi turiu savo silpnybę. Užvakar su ja darėm sniego angelus 4 val. ryto. Kai šiandien pažiūrėjau pro langą į tą vietą, kur juos darėm, mūsų sniego angelai labiau priminė aštuonkojus, blet, o ne sniego angelus; nors iš tiesų atrodo, kad toje vietoje kažkas būtų bandęs įnirtingai kasti žemę.

Sekmadienį kambariokas paklausė kaip aš jaučiuosi, bet iškart patikslino: aš nenoriu žinot kaip tu jautiesi morališkai, man įdomu ar tau viskas gerai fiziškai. Atsakiau, kad fiziškai jaučiuosi gerai ir nuėjau į savo kambarį.

Tai dabar ir sėdžiu čia ant grindų, rašau, mąstau, kenčiu morališkai, klausausi telefonu kalbančio kambarioko. Aš nežinau, ar man derėtų susirūpinti dėl to, kad visą savaitę neskaitant darbo nieko kita neveikiau kaip sėdėjau ant grindų savo kambaryje; valgau mažai ir retai, miegas sutrikęs, juodi ratilai po akimis.

Kartais galvoju, kiek aš galiu visko pakelti, kažkur turėtų būti ribos. Bet kaskart, kai pasiekiu kritinį tašką, aš pastumiu jį dar toliau.

Dabar aš suprantu, kad mirtis ilgai trunka.

***

Idiliškas vakaras su Rū. Kai važiuojam taksi namo, sėdim gale. Ten randu kažkokią pagalvėlę, ji tokia nemaža. Paimu ją, žiūriu – ant jos katino veidas nupieštas. Prikišu pirštą prie katino ausies ir kasau – įsivaizduoju, kaip katinas mėgaujasi.

***

Po to užsidegu žvakę, išjungiu šviesą ir taip sėdžiu ant žemės kambaryje.

Eina antra savaitė, kai nieko kita namie neveikiu, tik va taip sėdžiu.

***

Norėčiau išsiverkti, bet nežinau kaip tai daroma, todėl vieną dieną įsijungiu filmą Message In A Bottle su Kevinu Costneriu. Filmo pabaigoje, kai jo vaidinamas veikėjas miršta, pasiekiu savo – verkiu tarsi nežinia kas būtų nutikę.

Žymos: , , , , ,

Vienas atsakymas to “Gruodis”

  1. Rūta Says:

    Mirtis trunka visą gyvenimą.

Parašykite komentarą

