Vasaris

Kodėl mums nepatinka klausytis savo įrašyto balso:

https://www.youtube.com/watch?v=BOP2lwme_Pk

***

Sapnavau, kad Rūta sako: Bet Martynai 24 metai, ji tau melavo dėl savo amžiaus!

***

Antradienio vakarus ištveriu sunkiausiai. Tai dėl vieno laidos vedėjo, kurio kažkodėl nemėgstu. Iš tiesų ne „kažkodėl“ – puikiai žinau, kodėl. Kartais jis gali ir nieko nepadaryti, kas mane erzintų, bet vien jo buvimas mane veikia erzinančiai. Ir dar tas jo kompiuteris su purvina klaviatūra – ne šiaip purvina, o tiesiog riebaluota. Kai mes kalbamės, aš kalbu bet ką, aš su viskuo sutinku, kad tik mes greičiau nustotume kalbėti. Kartą jis mane pavaišino alumi, bet tai buvo prieš daugiau nei metus turbūt, tai nesiskaito, o galų gale – jau ir tada jo nemėgau.

Aš gėdijuosi, kad nemėgstu kokio nors žmogaus, man tai atrodo taip žema, todėl išpirkdamas kaltę Facebook‘e laikinu manęs nedominančių žmonių neįdomius įrašus – taip bandau atstatyti pusiausvyrą, o gal save nubausti.

***

Grikiai yra mano 2017 metų atradimas, bet šiandien juos itin persūdžiau. Dabar sėdžiu ir nežinau, ką daryti. Paimu žiupsnelį, įsidedu į burną, kramtau – labai sūru. Tada skrolinu feisbuką, atsigeriu arbatą, paimu dar vieną žiupsnelį grikių, įsidedu į burną, kramtau – blet kaip sūru.

Einu bent jau gražiai apsirengsiu, jei negaliu skaniai pavalgyt.

***

Knygų mugė.

Nežinau, knygos pristatymas buvo keistokas, per jį labai jaudinausi, o po jo jaučiausi pavargęs. Daug maloniau buvo bendrauti su skaitytojais prie leidyklos stendo. Labiausiai pralinksmino mergina, atėjusi manęs paklausti makaronų su saulėj džiovintais pomidorais recepto ;)

***

Paskutinė vasario diena tokia saulėta ir šilta, kad nuėjęs į darbą nusivelku striukę ir užsimetu savo naują gražų paltą, tada einu į parduotuvę ir taip gerai jaučiuosi. Grįžtu nešinas šokaladu Mars ir dviems krosanais – tokie pietūs bus šiandien.

Žymos: , ,

Parašykite komentarą

