Sapnas 2013.12.12

Sapne aš ėjau į dar nenugriautą Lietuvos kino studiją kur turėjo vykti magistro darbų gynimai ten sutikau savo draugus jie sėdėjo apsirengę oficialiai sėdėjo pasitempę aš prisėdau ant specialiai magistrantams skirto suolo šalia buvo mano grupiokės o toliau mačiau savo katedros profesorius ir profesores ir jie visi vartė mūsų darbus tada kažkas iš jų pakilo ir pasakė kad iki pietų bus ginami du darbai o po to pietų dar du tada kažkas kitas atsistojo ir

sako: o čia yra nepriklausomas ekspertas kuris bus visų magistro darbų recenzentas ir oponentas

žiūrėjau į tą vyrą ir galvojau kas jis toks per vienas kaip jis čia atsirado kadangi mano darbas turėjo būti gintas po pietų tai aš išėjau su draugu Tadu parūkyti į lauką kepino saulė kažkur toliau matėm vorele einančius juodai apsirengusius žmones po to mes grįžom į salę darbų gynimo komisija toliau skaitė mūsų darbus o tada aš išėjau nes man reikėjo spėti į paskutinį troleibusą namo ir kai sulaukiau jo įsėdau ir važiavau namo galvodamas kažin kaip dabar bus su mano darbo gynimu bet kaip tik grupiokė parašė kad gavau dešimt aš nusišypsojau ir važiavau toliau.

Kitame sapne buvau pas kažką svečiuose mačiau merginą J. kalbėjau su ja o po to

ji sako: pala aš pakviesiu ir G.

galvoju kodėl ji taip daro aš nenoriu matyti G. bet štai ir G. ji graži ir šypsosi klausia kaip man sekasi aš pradedu pasakoti kad apsigyniau magistro darbą kad gavau dešimt kad gerai laikausi o

ji sako: koks skirtumas tas magistrinis atsipūsk galima gyventi ir be mokslo diplomas tau nepadės

galvoju šneka nesąmones pati juk neseniai džiaugėsi kad studijuoja psichologiją mes bandom toliau kalbėtis bet aš matau kad ji labai išsiblaškius kalba neįprastai greitai juokiasi o gal net ir šaiposi iš manęs sunku suprasti taigi aš nueinu į kitą kambarį kur vėl sutinku J. jos plaukai tokie tamsūs ilgi ir šiek tiek garbanoti žiūriu į ją ir nusprendžiu kad nieko nebus man tikrai neverta prasidėti su ja.

Žymos: , , , ,

Parašykite komentarą

