Sapnas 2014.02.07

Sapne buvo pietų metas darbe aš išėjau į parduotuvę nusipirkti ko nors valgyti nėjau į Maximą kaip įprastai nuėjau į ką tik renovuotą ir atidarytą Iki ten vaikščiojau ir nežinojau ko noriu sutikau kažkokią merginą jai iškrito pieno pakelis prakiuro ir pienas pradėjo bėgti ji sutriko o aš priėjęs pasakiau kad visko būna kad tai tik pienas ir jai neteks už jį sumokėti tada pamačiau kad ji laiko kūdikį ant ranko dėl to ir išmetė netyčia pieną mes pradėjom kalbėtis o tada atėjo parduotuvės apsauga ir pradėjo aiškinti kad ji turi sumokėti už pieną aš pasakiau kad esu teisininkas ir kad pagal visus įstatymus mergina neturi sumokėti už išlietą pieną apsauginis nuėjo mergina atsipalaidavo ir man nusišypsojo mes kalbėjom apie darbą

ji paklausė: tai jūs teisininkas

atsakiau: ne iš tiesų ne teisininkas ir nenoriu sakyti kokį darbą dirbu

ji pasakė: kaip įdomiai skamba

pasakiau: iš tiesų visai ne taip kaip yra

Mes toliau šnekučiavomės aš paėmiau pirkinių krepšelį ir ten dėjau tuos daiktus kurių jai reikėjo po to paėmiau sau jogurto nuėjom kartu prie kasos susimokėjom o kai išėjom iš parduotuvės buvo pavasaris medžiai buvo žali buvo malonus kvapas ir mes nuėjom pas mane į namus žinojau kad dabar būsim kartu ir dar ji turi vaiką viskas labai faina

Žymos: , , , ,

Parašykite komentarą